Halloween PRANK FRENZY on Boyfriend! HE GOT SO ANGRY!

23 oct. 2019
1 107 732 Vizionare

Please SUBSCRIBE, Like, Comment and SHARE!
Kate's Instagram: @katemartineau
Instagram: @whealthslaiman
Facebook: facebook.com/WhealthbySlaiman
Twitter: @whealthslaiman
Snapchat: @whealthslaiman
Mail Address: PO Box 988, Toowong DC, QLD 4066, Australia.

Comentarii
  • Australia's Ass

    Padraig ButlerPadraig ButlerAcum o Zi
  • 1:46 hahahahaha

    محمد سجديةمحمد سجديةAcum 2 Zile
  • The doll in the fridge got me.

    MusicVideosExtremeMusicVideosExtremeAcum 3 Zile
  • Haha I dont remember this video and didn't even know you guys had stairs lol

    Dwaine BDwaine BAcum 6 Zile
  • Bruh captain America and cat woman arent even the same universe Kate lol

    Zachary SummaZachary SummaAcum 6 Zile
  • This is why I'm team kate her pranks always cure my depression

    Nebula GordonNebula GordonAcum 7 Zile
  • FRICKEN AWESOME KATE ... CIAO BELLA .... ... FROM ITALY WIH LOVE

    Giovanni BellavitaGiovanni BellavitaAcum 10 Zile
  • 😂😂😂

    Elizabeth AtkinsonElizabeth AtkinsonAcum 11 Zile
  • 9:38 could you beee any stupider

    Khush JainKhush JainAcum 13 Zile
  • 7:30 "That's not Catwoman, That's a stipper! 😂😂😂

    Hugh TranHugh TranAcum 13 Zile
  • haha the wrong. I die!

    Marcel RebmannMarcel RebmannAcum 13 Zile
  • That must be Captain America's lowest budget costume ever. What is this paper shield, it's pissing me off

    Tannous TannousTannous TannousAcum 15 Zile
  • The doll one oh my god I can't stop laughing 😂😂😂😂😂😂

    PrernaPrernaAcum 16 Zile
  • lmao she take the last one lol thats so funking great

    RICK3LTH3GAM3RRICK3LTH3GAM3RAcum 21 o Zi
  • Cat woman 😲😲😲 I knew she had it in her🥰🥰🥰 kinky devil Kate😍😍😍

    Albert OrozcoAlbert OrozcoAcum 22 Zile
  • I feel like it gets funnier when you've watched this and you know what's next 😂😂

    Nur Aina Farisha Anuar AliNur Aina Farisha Anuar AliAcum 22 Zile
  • Day one killed me omg 😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    Khalifa G.Khalifa G.Acum 28 Zile
  • Should pay for some acting classes

    Javier GlezJavier GlezAcum lună
  • I actually gave up believing that either one of them is atually surprised at their pranks. I believe it is all acting for the videos. But, darn, she is cute, so I keep watching. After all that me favorite is still where he pays off her college bill. That one seems real.

    David HerdmanDavid HerdmanAcum lună
  • Karma hahaha the last frank hahaha

    Yutuber AkohYutuber AkohAcum lună
  • Last one FAILED😂😂😂😂😂😂😂😂

    Kaushal PradhanKaushal PradhanAcum lună
  • 6:34 - 6:43 would make a funny video in itself lol.

    Sir Daniel FortesqueSir Daniel FortesqueAcum lună
  • It was one of your best videos. Plus I think you should bring kate's name in to the name channel.

    Tahereh JalaliTahereh JalaliAcum lună
  • It’s about time you got him for all the prank he did to you pay back was very good

    Frank GFrank GAcum lună
  • tinyurl.com/dirtyflirtsextinder Private ! I loro stati di salute !! rispettivi prevenisrlir!

    Sarah LousieSarah LousieAcum lună
    • disgusting bot 🤮

      Edward ZhaoEdward ZhaoAcum lună
  • "That's like, I'm a stripper" LOL

    tommyb1two3tommyb1two3Acum lună
  • “You’re not wearing that buddy!” 🤣🤣🤣

    Feefs ManuelFeefs ManuelAcum lună
  • Slaiman with the Captain America costume looks like he's gonna rob the bank next second

    Eric WeiEric WeiAcum lună
  • 7:58 does he just not believe her because he knows she would never be comfortable walking out in her costume or is he actually trying to forbid her to wear this?

    well okaywell okayAcum lună
  • I still come back to this, just to see the Zombie Doll Prank - its hilarious!!!!!

    DEAN23DEAN23Acum lună
  • I really died, when she brought halloween dress!!! 😆😂

    Bipsha ShresthaBipsha ShresthaAcum lună
  • KATE-AHHH

    yacutieyacutieAcum lună
  • That scream though 🤣🤣🤣

    Shreya SahaShreya SahaAcum lună
  • That was lovely

    Artin T.Artin T.Acum lună
  • “To the bin” 😆

    TeamheartsTeamheartsAcum lună
  • 7:01 that buldge though.

    Noah LeijaNoah LeijaAcum 2 luni
  • The fact that slaiman is so confused and Kates mouth is on fire is just hilarious.

    Michael RossiMichael RossiAcum 2 luni
  • Mom Jean queen 👸

    Preston JonesPreston JonesAcum 2 luni
  • *Lol I couldn't imagine being that affected by hot sauce, I basically drink that stuff XD*

    Alxndra FloydAlxndra FloydAcum 2 luni
  • So slaiman has a pharmaceutical and law degree? He doesn't come across as being all that bright though? I feel like I'm watching home and away, the acting is about the same.......lol

    MASTUR BIKERMASTUR BIKERAcum 2 luni
  • Lmao the way Slaiman looked towards the doll when it was dark, then the lights came on😂😂 omg im fuckin weakkk

    Obanka FoolObanka FoolAcum 2 luni
  • 9:41 Kate expression omg I died

    Amrutha .P Kumar AmruthaAmrutha .P Kumar AmruthaAcum 2 luni
  • I laughed so hard with the scary doll scares 😂

    Sammy VanSammy VanAcum 2 luni
  • Team Kate!

    g mikag mikaAcum 2 luni
  • 6:01 lmao

    ZSÁLAB SÓLKIMZSÁLAB SÓLKIMAcum 2 luni
  • The capsule in the sandwich was so funny, he was so freaked out and kept saying OW

    himura kenshinhimura kenshinAcum 2 luni
  • Bro that is the wackest looking costume I have ever seen on God. The best prank she could have ever pulled was making him think he had to be out in public looking like that. Had him rethinking all types of shit lmao

    NeurotiCaStuDNeurotiCaStuDAcum 2 luni
  • that damn heaviest and strong shield

    Raptor cading onshapeRaptor cading onshapeAcum 3 luni
  • Looool the prank backfired 😂

    zedd lucianozedd lucianoAcum 3 luni
  • Awesome 😁😁

    Robert JonesRobert JonesAcum 3 luni
  • You guys are good

    Kukri KukemoerKukri KukemoerAcum 3 luni
  • First, just don’t mess with people’s food😕. Second when woman picks something for a man, says it’s cute...Run!!!

    DerekDerekAcum 3 luni
  • Come and get your shield.. You need your shield... 🤣🤣🤣🤣

    BlackDog GamingBlackDog GamingAcum 3 luni
    • @dashue's bbgurl.. I know right? 🤣

      BlackDog GamingBlackDog GamingAcum lună
    • And what is this?? This is noteven a real shield.. its like a frisbee 🤣💀

      dashie's bbgurldashie's bbgurlAcum lună
  • his boner at 7:47

    Dillon PatelDillon PatelAcum 3 luni
  • I’m not even half way through the video and I can’t stop laughing. I’ve never laugh this much in my life and haven’t had a good laugh for years

    Justin CJustin CAcum 3 luni
  • I can’t imagine what their days are like. Pranking the living hell out of each other. What a Gas. !!!

    Thomas OdettoThomas OdettoAcum 3 luni
  • 2:21 def got me laughing😂😂😂😂

    xJuicexJuiceAcum 3 luni
  • That Reese's one was funny 😂

    Jarden TissonJarden TissonAcum 3 luni
  • Lol she prank her self

    Mana FNMana FNAcum 3 luni
  • 😂😂😂 Slaimans scream 😂😂😂😂

    Abigail OgtAbigail OgtAcum 3 luni
  • Kate is sooo cute 😘🤣🤣

    Thutan YutunThutan YutunAcum 3 luni
  • Looks like batman wore captain Americas suit and became captain Australia

    Abozar NoriAbozar NoriAcum 3 luni
  • Do a murdered prankkkk

    Equestrian & BeautyEquestrian & BeautyAcum 3 luni
  • Hahahahaha Kate you are funny

    Ashlyn WattsAshlyn WattsAcum 3 luni
  • Bro, that captain America costume has a shuriken on instead of a star 😂

    Ildelbram MateoIldelbram MateoAcum 3 luni
  • Omg I literally had to lower my volume down when kate was shouting ouchhh

    SALEHKHANA BIRMINGHAMSALEHKHANA BIRMINGHAMAcum 3 luni
  • I like the part when he says “Okay, I look like a complete loser”

    Jonnas HernandezJonnas HernandezAcum 3 luni
  • Wait a minute. Kate messes up with the peanut cups so she says that Slaiman sucks. “What’s up with that?”

    No ProblemsNo ProblemsAcum 3 luni
  • 9:41 it was at this moment that Kate knew... She f*cked up

    Ryan KimRyan KimAcum 3 luni
  • your just like pro love you all and personally i realay enjoy it i wish i can meet you

    Abdul wasayAbdul wasayAcum 3 luni
  • hey

    PopcoolboiPopcoolboiAcum 3 luni
  • _"I gave you the wrong one!"_ *LOL!!!!!!*

    NGMonocromNGMonocromAcum 4 luni
  • 5:13

    GAURANG ANNIGERIGAURANG ANNIGERIAcum 4 luni
  • Nice script...😑😑 Reality doesn't Exists.... I think in his phone don't have Flash Light app though...

    Infinity IQInfinity IQAcum 4 luni
  • HAHAHAHA I’m so trying this. Where did you buy Gladys? 😂

    Elysha TaylorElysha TaylorAcum 4 luni
  • This may be the funniest prank I have ever seen. And that’s saying something.

    Emma •Emma •Acum 4 luni
  • Dude do you not have any jeans? Been bugging me that i haven't seen you with jeans ever

    Garysmithfan 14Garysmithfan 14Acum 4 luni
  • 1:43 its soo close to his face 😂💀💀💀

    Christian EspinozaChristian EspinozaAcum 4 luni
  • Gotta be honest this is my favourite video from you guys! I need that doll, my wife would love it 🤣

    OCTANE _OCTANE _Acum 4 luni
  • lol love how there’s no light coming from his phone when the lights go out...

    fncs keysfncs keysAcum 4 luni
  • Slaiman doing his Janice impression 😂

    RBerto_26RBerto_26Acum 4 luni
  • this is the best halloween video ever omds. Kates pranks are too good. the doll one FMLLLLLL

    Hakim Hussain12Hakim Hussain12Acum 4 luni
  • I'm watching all your vids during this quarantine, I never thought I would love a couple youtuber. You're the only couple youtubers that are not corny for me haha

    Golez Isaac Kim S.Golez Isaac Kim S.Acum 4 luni
  • When Katie turns off light it’s like he senses the doll because every time she turn on the light he is all was staring at it

    Hello ByeHello ByeAcum 4 luni
  • kate is so sexy

    BUDHI TAYANGBUDHI TAYANGAcum 4 luni
  • When she “hurt herself” and he just kept shouting ow at her 😂

    Connor KavanaghConnor KavanaghAcum 4 luni
  • 3:12 ow ow Looks in her face OWWWW!!!

    lano1208lano1208Acum 4 luni
  • 1:15 lollllllll

    lano1208lano1208Acum 4 luni
  • First time laughing so much at one of your pranks hahaha

    Sira LombardiSira LombardiAcum 4 luni
  • 10:19 best part of the video, can't stop laughing ever since I first watched, I always have to come back LMAO

    Gabriel MizaelGabriel MizaelAcum 4 luni
  • And he was clueless to what was going on, lol

    Gabe DeGabe DeAcum 5 luni
  • he’s over it at only 1:41 into the vid

    John WestmorelandJohn WestmorelandAcum 5 luni
  • Talk about the ultimate backfire.

    Charlotte PatersonCharlotte PatersonAcum 5 luni
  • 2:32 What did she say after (where are you talking her)?

    ghfhbcfhcf fhffuhfthvfghfhbcfhcf fhffuhfthvfAcum 5 luni
    • ye

      shelarshelarAcum 4 luni
  • 9:26 YO I WAS CRAKING UP I WATCH IT 2 TIMES IT DONT GET OLD LOL

    BlixBlixAcum 5 luni
  • I liked the last one the most

    Joar RJoar RAcum 5 luni
  • She looks hot

    Mikey LejanMikey LejanAcum 5 luni
  • OMG I I haven't laughed so much from a very long time, Good job, Kate! :) Even when you pranked yourself w/ the candy hahaha

    amarkova84amarkova84Acum 5 luni
  • "That's not Catwoman! That's like... I'm a strippa!" Oh that made me crack up 🤣

    A Little RoseA Little RoseAcum 5 luni
  • when he walked in camera shot with the costume on after talking about it. I started laughing hard as a mf. haha hilarious. that's a terrible costume. haha

    1Tapplin1TapplinAcum 5 luni
ROones